יום חמישי, 22 בנובמבר 2012

שקיעת עמוד ענן

התשובה היא לא! לא מדובר בעוד פוסט המספיד את מבצע עמוד ענן וסיומו המהיר. אני בטוח שתמצאו רבים כאלה ברשת. מדובר במשהו מעניין יותר, תמונת השמים ביום שהמבצע התחיל.
הכותרת המתאימה לתמונות אלו היא שקיעה של ים. שלוש סיבות גרמו לי לבחור בכותרת אחרת:
א. - בארצנו הקטנה, חלק ניכר מהשקיעות היפות הן מול הים.
ב. אני בטוח שאם אחפש, אמצא תמונות יפות יותר שלי של שקיעה ושל שקיעה מול הים.
ג. תמונות אלו צולמו בתחילת עמוד ענן, ביום בו ג'עברי נשלח לבית עולמו. באותו יום היינו טרודים במחשבות על הדרום, צה"ל, חמס ועוד, ודאי שלא נתנו את דעתנו לשקיעה. אני הייתי מנותק מהחדשות ביום זה ושמעתי על החיסול רק אחר כך. כמי שהמצלמה אצלו כמעט בפק"ל, ברור אם כן שהבחנתי בשקיעה.
אז אם תהיתם איך נראו השמים ביו בו ג'עברי חוסל, איך נראו העננים ביום בו התחיל עמוד ענן, הנה התשובה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה